Η Ποδηλάτισσα, του Ο. Ελύτη
Το δρόμο πλάι στη θάλασσα περπάτησα
που 'κανε κάθε μέρα η ποδηλάτισσα.
Βρήκα τα φρούτα που 'χε στο πανέρι της,
το δαχτυλίδι που 'πεσε απ' το χέρι της.
Βρήκα το κουδουνάκι και το σάλι της,
τις ρόδες, το τιμόνι, το πεντάλι της.
Βρήκα τη ζώνη της, βρήκα σε μιαν άκρη,
μια πέτρα διάφανη που 'μοιαζε με δάκρυ.
Τα μάζεψα ένα ένα και τα κράτησα
κι έλεγα πού 'ναι πού 'ναι η ποδηλάτισσα.
Την είδα να περνά πάνω απ' τα κύματα,
την άλλη μέρα πάνω από τα μνήματα.
Την τρίτη νύχτωσ' έχασα τ' αχνάρια της,
στους ουρανούς άναψαν τα φανάρια της
http://www.youtube.com/watch?v=v5eDmR8L75A
The bicycle girl, by O. Elytis trnsl Nikos Sarris
I walked along the road by the sea
that the bicycle girl took everyday
I found the fruit she had in her basket
the ring that fell off her finger
I found the little bell and her shawl
the wheels tha handlebars the pedals
I found her belt I found at the sea's edge
a transparent stone that resembled a tear
I gathered them one by one and held them
saying where is where is the bicycle girl
I saw her pass by over the waves
the other day above the graves
On Thursday night I lost trace of her
in the skies her headlights lighted up









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου