Διάβασα στο Yatzer το δεκάλογο του καλού ντιζάιν κατά Dieter Rams.
I read in Yatzer the ten principles of good design according to Dieter Rams.
Κι ενώ αμφέβαλα ακόμη για την άποψή μου, χαζεύοντας ακόμη στο Yatzer και θαυμάζοντας ένα ωραιότατο καινούργιο Αθηναικό κλαμπ, είδα αυτό.
And while I was still wondering about it, looking around Yatzer and admiring the brand new tremendously beautiful Athenian club, I saw this.
I read in Yatzer the ten principles of good design according to Dieter Rams.
Good design is innovative
Good design makes a product useful
Good design is aesthetic
Good design helps us to understand a product
Good design is unobtrusive
Good design is honest
Good design is long-lasting
Good design is consequent to the last detail
Good design is concerned with the environment
Good design is as little design as possible
Σκεφτηκα ότι ξέρω ένα - δυο αντικείμενα που τα γνωρίζουμε όλοι όσοι περάσαμε από τα ελληνικά σχολεία, που ποτέ δεν τα εκτιμήσαμε, που τα μεταμορφώναμε παντοιοτρόπως και που επιτελούν και τις 10 αρχές. Ιδού.
I though that I know one or two objects which fulfill all the 10 principes. All of us who went through Greek public schools know them well, although we never really appreciated them. Here they are.
Good design makes a product useful
Good design is aesthetic
Good design helps us to understand a product
Good design is unobtrusive
Good design is honest
Good design is long-lasting
Good design is consequent to the last detail
Good design is concerned with the environment
Good design is as little design as possible
Σκεφτηκα ότι ξέρω ένα - δυο αντικείμενα που τα γνωρίζουμε όλοι όσοι περάσαμε από τα ελληνικά σχολεία, που ποτέ δεν τα εκτιμήσαμε, που τα μεταμορφώναμε παντοιοτρόπως και που επιτελούν και τις 10 αρχές. Ιδού.
I though that I know one or two objects which fulfill all the 10 principes. All of us who went through Greek public schools know them well, although we never really appreciated them. Here they are.
Κι ενώ αμφέβαλα ακόμη για την άποψή μου, χαζεύοντας ακόμη στο Yatzer και θαυμάζοντας ένα ωραιότατο καινούργιο Αθηναικό κλαμπ, είδα αυτό.
And while I was still wondering about it, looking around Yatzer and admiring the brand new tremendously beautiful Athenian club, I saw this.
Οι καρέκλες των σχολείων μας στο νέο ντιζαινάτο χώρο της Αθήνας!!!!! Ποιος είναι ο σχεδιαστής; Τον γνωρίζει κανείς;
Our school chairs in the new space of Athens!!!!! Who is the designer? Does anybody know him?



Τιμή και δόξα λοιπόν στον ανώνυμο σχεδιαστή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξερω αν ζει, αν είναι Έλληνας, πώς έδωσε τα σχέδια στον ΟΣΚ, αλλά τον λυπάμαι όταν σκέφτομαι ότι περνάει έξω από σχολεία και βλέπει τη δημιουργία του πεταμένη, ξεχαρβαλωμένη, σπασμένη...
Νικολέττα
Νικολέττα,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό μια πλευρά είναι κι αυτό μέρος του καλού ντιζάιν. Το ελληνικό θρανίο είναι χρηστικό για πλήθος χρήσεων: από καμβά ζωγραφικής έως οδόφραγμα. :))
Long live Greek school desk hacking!
I have sat on these desks! I attended first and second grade in Athens, before my family's relocating to Italy!
ΑπάντησηΔιαγραφήAnna
Συγκινήθηκα. Αλήθεια, πόσα χρόνια ο ΟΣΚ διαθέτει αυτά τα θρανία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήιδέα δεν έχω, αλλά το 1973 εγώ ήδη καθόμουν σε τέτοια θρανία. Αν θυμηθώ ότι πρόλαβα και τα παλιά, εκείνα τα κόμπακτ, τη δεκαετία του '60, ε, λογάριασε σαράντα χρόνια τουλάχιστον.